facebook

Sıkça Sorulan Sorular

Pi Marketing’e gelen ve sıkça sorulan sorular arasından sizin için seçtiklerimizden bazılarına aşağıdan erişebilirsiniz;

B2B’nin açılımı Business to Business, yani son kullanıcıya değil, kurumdan kuruma gerçekleşen satış şeklidir. Eğer ürün üretiyor ve toptan yurt içi ya da yurt dışına satış yapıyorsanız, siz de B2B işi yapıyorsunuz demektir. Bu durumda sizin işletmenizin dijitaldeki tanıtımına B2B Dijital Pazarlama Hizmeti diyebiliriz.

Öncelikle hedef kitlenizin en fazla zaman geçirdiği sosyal mecraları tespit etmemiz çok önemlidir. Sonra, hedef kitlenize iletmek istediğiniz kurumsal mesajınızı oluşturunuz. Bu iki unsuru hallettikten sonra, hangi mecrada ne şekilde reklam vermenizin kararını, güvenebileceğiniz ajans ekibiyle istişare etmenizi öneriyoruz.

Reklam bütçe tutarı çok göreceli bir kavramdır. Her işletmenin beklentisine göre değişiklik gösterebilir. Yerel, bölgesel ya da küresel ölçekte bilinir bir marka olmak isteyebilirsiniz. Hedefiniz ne olursa olsun, öncelikle her zaman kısa vadeli bir test bütçesi oluşturarak kitlenizi tespit edebilirsiniz. Akabinde oluşan kurumsal vizyona göre minimum bir bütçe belirlenebilir.

Bu soru çok yaygın olmakla beraber, cevabı değişkenlik gösterebilir. Dijitalin temelini oluşturan Yapay Zeka her an kendini geliştirmeye devam ediyor. Dolayısıyla bu değişikliklere ayak uydurmak zorunda kalan reklam platformlarında da trendler sürekli değişmekte. Geçmişte uygulanan yöntemler belli bir zaman sonra işlevselliğini kaybedebilir. Ama dijitale hakim olan tecrübeli ekiple çalıştığınız sürece, mümkün olan en kısa sürede karlı geri dönüş sağlayabilirsiniz.

Kurucumuz sanayi kökenli olduğu için, ajans olarak ihracatçıya odaklanmış bir ekibiz. Hedef kitlemiz olan sanayicilere özel kanıtlanmış dijital pazarlama konseptinin sektördeki her işletmeye faydalı olduğuna inancımız tam.

Dijital Pazarlamada garanti vermek rasyonel bir davranış sayılmaz. Reklam işi bilimsel bir işlemdir. Bilimin de bazen yanıldığını, ama eninde sonunda sabırlı bir şekilde sonuca ulaştığını hepimiz görüyoruz. Dolayısıyla uzun vadeli vizyonla yola çıkan herkesin mutlaka kazanacağına emin olabilirsiniz.

Çalıştığımız işletmelerin çoğuyla gizlilik anlaşması imzalıyoruz. Dolayısıyla sınırlı bilgi paylaşabiliriz. İzin veren portföyümüzü ‘’Başarı Hikayelerimiz’’ kısmından görebilirsiniz

Open chat
1
Merhaba,
Nasıl yardımcı olabiliriz?